czwartek, 29 sierpnia 2013

e
Źródło: weheartit.com
14 kg w 144 dni
FAZA PIERWSZA:
regularity is the key

 28 sierpnia - 14 sierpnia
Moim celem na te 18 dni jest trzymanie się zasad z FAZY ZERO, które wpoiłam w siebie na tyle, że nie będzie to trudne - właściwie większość jedzeniowych wyborów robię już automatycznie i nie muszę się stale kontrolować. Jest tylko jedna rzecz, właściwie dwie, nad którymi muszę popracować - regularność posiłków i niejedzenie przed snem - to, co w poprzedniej fazie nie wyszło zbyt dobrze. W roku szkolnym, który jest tuż tuż, będzie o to łatwiej - wstawanie codziennie o tej samej godzinie, chodzenie spać codziennie prawie o tej samej godzinie, dużo zajęć, które trzymają z dala od podjadania znacznie upraszczają sprawę.

Jest też jedna rzecz, o której, nie wiedzieć czemu, nie pomyślałam na początku - dzienniczek żywieniowy. Mam zamiar skrupulatnie prowadzić go przez następne 18 dni, a nawet więcej, żeby widzieć czarno na białym zarówno dobre rzeczy w mojej diecie, jak i błędy.
Źródło: weheartit.com
 

9 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam mocno kciuki za powodzenie tej fazy ;-) Dobry pomysł z tym dziennikiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3mam kciuki!

    Pozdrawiam,
    Fit
    _______________________
    www.fashionbyfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oby poszło jak najlepiej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 30 kg w 4 miesiące, niestety przesadziłam i mam problem z bezsennoscią teraz

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawa i życzę powodzenia, ja podobne robiłam ale raptem przez 3 dni więc trochę krótko.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...